خبری خیلی خوش برای ایثارگران شهرهای بالای یک میلیون نفر

مدیر کل تامین مسکن معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر تسهیلات مسکن با کارمزد 4 درصدی به جامعه ایثارگری پرداخت می‌شود.

خداکرم کولیوند مدیر کل تامین مسکن معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگراناظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات قانون جامع، تسهیلاتی در بخش‌های مختلف از جمله مسکن به جانبازان و سایر ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرهای بالای یک میلیون نفر همچون شهر تهران ارائه می‌شود که در حال حاضر مبلغ تسهیلات مسکن در تهران 85 میلیون تومان است.

وی افزود: مبلغ اختصاص داده شده برای تسهیلات مسکن جامعه ایثارگری برای شهرهای زیر یک میلیون نفر، 70 میلیون تومان است.

مدیر کل تامین مسکن معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در سایر شهرها نیز تسهیلات ویژه مسکن برای ایثارگران 60 میلیون تومان و در روستاها نیز 35 میلیون تومان است.

کولیوند در ادامه اضافه کرد: کارمزد تسهیلات مسکنی که در حال حاضر به جامعه ایثارگران پرداخت می‌شود، 4 درصد است و این مبلغ در اقساط 20 ساله باز پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: قانون جامع در بخش حوزه تسهیلات مسکن نواقصی دارد که ایرادات آن را به واحد حقوقی ارجاع داده‌ایم و در انتظار اصلاح نواقص فوق و اعلام چگونگی روند اعطای تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگری هستیم.