گوشی سرقتی، راز جنایت سیاه را فاش کرد

مالباخته به افسر تحقیق گفت: من راننده‌ام و به‌دلیل این‌که پلاک خودرویم زوج بود و نمی‌توانستم با آن در سطح شهر تردد کنم، حوالی بزرگراه باقری خودرویم را پارک کردم تا با مترو به محل کارم بروم. گوشی تلفن همراهم را در ماشین جا گذاشتم و عصر وقتی برگشتم، متوجه شکستن شیشه ماشین و سرقت گوشی تلفن همراهم شدم. با گذشت چند روز از سرقت گوشی‌ام، مردی با من تماس گرفت و مدعی شد گوشی‌ام را برداشته است. اگر می‌خواهم آن را پس بگیرم باید به او پول بپردازم.

با این شکایت وتشکیل پرونده قضایی در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، با دستور بازپرس علی ایرد موسی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق اخاذ آغاز شد تا این که چند روز پیش متهم زمانی که برای گرفتن پول با شاکی قرار گذاشته بود، از سوی ماموران شناسایی و بازداشت شد .

متهم در جریان بازجویی به افسرتحقیق گفت: من گوشی قاپی می‌کنم. آن روز به‌طور اتفاقی حوالی مترو متوجه گوشی گران‌قیمت در داخل خودرو شدم. شیشه را شکستم و آن را سرقت کردم. می‌خواستم آن را بفروشم اما با بررسی محتویات فیلم و عکس ‌های خصوصی که در آن بود، منصرف شدم. با شاکی تماس گرفتم و تهدید کردم اگر پول نپردازد، عکس‌های زنان و دخترانی را که در گوشی تلفن همراهش است، منتشر می‌کنم تا به دردسر بیفتد.

وی افزود: شاکی به تصور این که من شوخی می‌کنم و سارق گوشی او نیستم، تلفن را قطع کرد. در ادامه با شماره ‌های چند نفراز آن خانم‌ها که در گوشی مالباخته ثبت شده بود تماس گرفتم و گفتم از آنها فیلم و عکس خصوصی تهیه شده و آنها را در اختیار دارم . آنها با شنیدن این حرف‌ها گفتند مردی با آنها دوست شده و این فیلم و عکس‌ها را از آنها گرفته و حتی بابت منتشر نشدن فیلم و عکس‌ها از دختران اخاذی کردم. شاکی که بعد از این تماس‌ها مطمئن شده بود گوشی تلفن همراهش در اختیار من است، پیشنهاد داد در برابر صد میلیون تومان گوشی را به او پس بدهم. وسوسه شدم و به محل قرار رفتم که ماموران دستگیرم کردند.

در ادامه مشخص شد، متهم با سرقت گوشی‌های تلفن همراه، با شاکیان تماس می‌گرفت و با گرفتن نصف پول گوشی آن را به مالکانش می‌داد.

در این مرحله ماموران از شاکی تحقیق کردندکه او اعتراف کرد با فریب دختران و زنان جوان و تهیه فیلم سیاه از آنها به اخاذی دست زده است و گمان نمی‌کرده روزی گوشی‌اش سرقت و راز جرایمش فاش شود.

برای متهم و شاکی به‌خاطر جرایمشان قرار قانونی صادر و هردو روانه زندان شدند.