توفان تهران را درنوردید/ آماده‌باش آتش‌نشانی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد: تا کنون گزارشی از خسارت بر اثر توفان نداشته‌ایم، اما تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی در حالت آماده باش هستند.

توفان تهران را درنوردید

خبر آنلاین نوشت: ساعاتی پیش طوفان هوای تهران را تحت شعاع خود قرار داد و پس از آن بارش باران هوای پایتخت را تازه کرد.

وقوع این طوفان در شرایطی است که سازمان هواشناسی صبح امروز بارش باران در تهران و شهر‌های شمالی را پیش‌بینی کرده بود.

براساس اعلام هواشناسی در صبح امروز برای امروز (دوشنبه) و روز سه‌شنبه بارش باران در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود. این بارش‌ها به ویژه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، تهران، قزوین، البرز و شمال سمنان گزارش شده است.

در همین رابطه احد وظیفه بیان اینکه این بارش‌ها عمدتا عصرگاهی یا در اوایل شب اتفاق می‌افتد و به صورت رگبار پراکنده است، ادامه داد: روز سه‌شنبه شدت این بارش‌ها بیشتراست و احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی معابر و همچنین رعد و برق و آذرخش وجود دارد. این بارش‌ها در برخی نقاط مانند استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به صورت تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز (دوشنبه) بارش‌هایی در ارتفاعات مناطق شمالی کشور گزارش شده است، البته این بارش‌ها در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در نقاط ساحلی مناطق شمالی کشور از جمله مناطق شرقی استان مازندران و استان گلستان به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.