"DNA" باعث رسوایی راننده شیطان صفت شد

رسیدگی به این پرونده از پارسال به‌دنبال شکایت زن جوانی به اداره پلیس در دستور کار قرار گرفت. این زن مدعی شد از سوی راننده یک خودرو ربوده شده و مورد تعرض قرار گرفته است. سحر در شکایت خود گفت: روز حادثه از محل کارم در خیابان انقلاب بیرون آمدم تا به خانه‌ام در اسلامشهر بروم. اما وقتی سوار یک خودروی مسافربر شدم راننده بین راه از مسیر اصلی دور شد و پس از بیهوش کردن مرا مورد تعرض قرار داد.

با شروع تحقیقات خیلی زود راننده بازداشت شد اما او منکر تعرض به این زن جوان شد وگفت اصلاً این زن را تاکنون ندیده است. از آنجا که مدرکی برای اثبات این ادعا وجود نداشت قضات متهم را با قرار وثیقه آزاد کردند.

چند هفته پس از این ماجرا سحر به دادگاه رفت و مدعی شد در جریان این جنایت سیاه باردار شده است.

قضات در نخستین مرحله از تحقیقات برای اثبات ادعای زن جوان دستور انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» را صادر کردند اما باید تا به دنیا آمدن نوزاد صبر می‌کردند. بدین ترتیب با تولد نوزاد قضات وی را برای اثبات نسبت با این مرد شیطان صفت به آزمایشگاه معرفی کردند تا از طریق دی ان‌ای مشخص شود که این زن دروغ می‌گوید یا نه....

صبح دیروز باتوجه به صدور گواهی «دی ان‌ای» مشخص شد ادعای زن جوان درست بوده است همچنین این زن در اظهارات دیگرش ادعا کرد این مرد با تهیه فیلم از من زمانی که بیهوش بودم چند بار با گرفتن پول از من اخاذی کرده است. وکیل او نیز مدارک این ادعا را در جلسه دادگاه ارائه داد که نشان می داد چندین بار این زن مبالغی را به‌حساب مرد شیاد انتقال داده است. این در حالی بود که متهم این موضوع را هم انکار کرد وگفت: چندین بار این زن برای رفت وآمد از خودروی من استفاده کرده بود واین مبالغ را برای پرداخت کرایه وبدهی که داشت پرداخت کرده بود.....

با توجه به جواب آزمایش دی‌ان‌ای و محتوای پرونده قضات دادگاه به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی واعظی مستشار دادگاه دستور بازداشت راننده شیطان صفت را صادر کرده و برای صدور حکم و مجازات متهم وارد شور شدند.