خلیل آبادی: آب به چشمه‌علی بازنگشته است

حسن خلیل‌آبادی با تأکید بر این موضوع که آب به چشمه‌علی بازنگشته است، گفت:‌متأسفانه این چشمه همچنان خشک است و من نمی‌دانم چرا آقای امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه اعلام می‌کند که آب به چشمه‌علی بازگشته است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کمی آب در حوضچه وجود دارد اما معلوم نیست آب چیست؟گفت:‌تغییری در چشمه‌علی صورت نگرفته است قبلا یک مقدار کمی آب وجود داشت الان هم همان شرایط است و هنوز آبی جاری نشده است.

وی با بیان اینکه قبلا آب در چشمه‌علی سرریز می‌شد گفت: روزی دو بار به چشمه‌علی سر می‌زنم و اعلام می‌‌کنم آب به چشمه‌علی بازنگشته و همچنان خشک است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعد از قولی که مسئولین شهری دادند و اعلام کردند از 15 تیرماه آب به چشمه‌علی باز می‌گردد باید بگویم که این طور نبوده فقط مقدار کمی آب در کف  حوضچه وجود دارد و این قابل توجه نیست.

 

به گزارش فارس، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، از بازگشت آب به چشمه‌علی خبر داد و گفت: آب هنوز جاری نشده چرا که در تابستان میزان آب‌های زیرزمینی کمتر است اما به زودی آب در چشمه‌علی جاری می‌شود.