واکنش عصو شورای شهر به خبر خرید و فروش پست در شهرداری

محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران  با اشاره به سخنان برخی از چهره های اصلاح طلب مبنی بر خرید و فروش پست در شهرداری تهران گفت: از دوستانی که از فساد مدیریتی تا خرید و فروش پست را در مدیریت شهری نجفی و  افشانی مطرح کرده اند بسیار سپاسگذاریم چرا که افشا گری و آگاهی دهی به مردم درباره هر گونه فساد بیانگر تعهدی است که دوستان به جریان انقلاب وملت انقلابی دارند لذا از آقای منتجب نیا و سایرین تقاضامندم  نسبت به شفاف سازی این موضوع از هرگونه فعالیتی فروگذار نکنند تا جوانب امر بیش از پیش روشن شود.

وی دراین باره افزود: بنده به عنوان نماینده مردم شهر تهران در شورای اسلامی شهر از دوستانی که موضوع فساد و خرید و فروش پست را در شهرداری مطرح کرده اند خواستار ارائه هر گونه سند ومدرکی هستم چرا که موضوع  اعلام شده از هر جهت وبه شدت قابل پیگیری است لذا بنده نسبت به این موضوع بسیار حساسم و قطعا در برابر بی توجهی به آن گذشت نخواهم کرد. اگر سندی دال بر موضوعات عنوان شده وجود داشته باشد که خدای ناکرده بیانگر سستی درامور مدیریتی یا تعامل و رانت و سوءاستفاده مدیریتی دیده شود قطعا برخوردهای شدیدی در انتظار مدیران خاطی خواهد بود.

وی اظهار داشت: قطعا با توجه به شناختی که از منتجب نیا دارم انتظار نمی رود که وی مباحث عنوان شده را بدون سند ومدرک عنوان نموده باشند لذا منتظر اسناد دوستان هستم و به مردم تهران قول می دهم و تعهد می کنم تا آخرین لحظه و با تمام توان بدون کوتاه آمدن در برابر هیچ کس موضوع را به اطلاع مردم و رسانه ها می رسانم.

حق شناس با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم ومقابله با مفسدان تصریح کرد: مهمترین موضوعی که نیاز امروز کشور است و می تواند منجر به بازگرداندن اعتماد مردمی به مسئولین شود عدم چشم پوشی در برابر فساد ودرنگ نکردن در برابر مفسدین اقتصادی است. فرق نمی کند این مفسد چه کسی باشد از اعضای خانواده ما تا همفکران وهم جناحی های وابسته. زمانی می توانیم ادعا کنیم می توانیم در شهر یا سازمان مدیریت شهری درست عمل کنیم که نسبت به اخبار فساد مدیران هیچ گونه پرده پوشی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مسلما اگرمسائل عنوان شده نیز سندیت نداشته باشد و فارغ از حقیقت باشد فساد دیگری رخ داده که باید به اطلاع عموم مردم برسد. در چنین مواقعی نباید اجازه داد که بدون مدرک و سند سخن ناروایی به کسی نسبت داه شود که موجبات ایجاد تردید یا پرسش نابجا را در مردم  نسبت به مدیران و مسوولان منجمله شهرداری تهران را فراهم کند لذا پیگیری موارد مطرح شده بسیار ضروری است و برخورد با متخلفان و برخورد با تهمت زنندگان هر کدام در جای خود باید با دقت و ظرافت مورد توجه قرار بگیرد تا اصل مساله برای عموم مردم شهر تهران روشن شود.