حادثه در اتوبان همت جان عابر پیاده را گرفت

ساعت 15 روز گذشته در بزرگراه همت در محدوده جنت آباد برخورد یک دستگاه سواری l90 با عابر پیاده برخورد کرد که بر اثر این سانحه دلخراش، عابر پیاده در دم جان خود را از دست داد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، علت این تصادف عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری شخصی تشخیص داده شده است.

سرهنگ احسان مؤمنی در رابطه با تصادفات هفته گذشته در پایتخت نیز اظهار کرد: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع 2 فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم که در جریان این سوانح، 2 نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تصادف اول در ساعت6:40 دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه یکدستگاه کامیونت با یکدستگاه اتوبوس در خیابان جلال محدوده شهرک استقلال در حرکت بوده که به علت تجاوز به چپ کامیونت به صورت جلو به جلو باهم برخورد و در اثر شدت ضربه وارده متاسفانه راننده کامیونت فردی حدودا 43 ساله درمحل فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: تصادف دوم هم ساعت 8 صبح پنجشنبه در مسیر غرب به شرق بلوار بسیج نرسیده به پل فدائیان اسلام رخ داد که در این حادثه یکدستگاه سواری پراید با قسمت عقب یکدستگاه کامیون خاور برخورد کرد که در اثر شدت برخورد و ضربه وارده راننده سواری پراید که فردی حدودا 63 ساله بوده در محل فوت و دو سرنشین دیگر که مصدوم شده بودند از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مومنی با هشدار به رانندگان گفت: به رانندگان توصیه می شود در هنگام رانندگی توجه کافی و کامل به جلو داشته باشند و از اقداماتی نظیر صحبت کردن با تلفن همراه،صحبت کردن با سرنشینان،خوردن و آشامیدن و... خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.