واژگونی خودرو نیسان در بزرگراه شهید یاسینی فاجعه آفرید

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت 20:49 حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی نرسیده به بزرگراه شهید بابایی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که سریعا 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

واژگونی خودرو نیسان با 8 سرنشین در بزرگراه شهید یاسینی/ جان باختن مرد 50 ساله در حادثه + عکس

وی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو نیسان با 8 سرنشین که تعدادی از آن‌ها در قسمت جلو خودرو و باقی افراد در قسمت عقب که قسمت بار خودرو است، سوار شده بودند، به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی خودرو از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با جدول‌های کنار بزرگراه کاملا نیسان به حالت واژگون قرار گرفته بود و سرنشینان به بیرون از خودرو پرت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: قبل از رسیدن آتش نشانان، سرنشینانی که در قسمت جلو خودرو بودند از ماشین خارج شده بودند و یک پسر بچه 4 یا 5 ساله که خوشبختانه هیچ آسیبی ندیده بود، اما 7 سرنشین دیگر خودرو که شامل 4 زن و 3 مرد بودند، دچار مصدومیت‌های کم و زیادی از چند نقطه مختلف بدن شده بودند، برای انجام کارهای درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی تصریح کرد: پس از معاینات مشخص شد که یک مرد حدودا 50 ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

واژگونی خودرو نیسان با 8 سرنشین در بزرگراه شهید یاسینی/ جان باختن مرد 50 ساله در حادثه + عکس

وی افزود: خودرو به حالت اولیه برگردانده و به محلی امن منتقل شد و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: عملیات در ساعت 23:19 به پایان رسید.

واژگونی خودرو نیسان با 8 سرنشین در بزرگراه شهید یاسینی/ جان باختن مرد 50 ساله در حادثه + عکس

ملکی تصریح کرد: در گذشته هم چندین بار چنین حوادثی را شاهد بودیم که از خودروهای باری برای جابجایی مسافر و سرنشین استفاده می‌کردند که بسیار خطرناک است و احتمال اینکه به هر دلیلی افراد از قسمت بار به بیرون پرتاب شوند و خودرو واژگون شود و افرادی که در قسمت عقب خودرو قرار دارند، آسیب جدی ببینند و یا جان خود را از دست بدهند، زیاد است.

وی افزود: رانندگان حتما از خودروها طبق کاربری و تعرفه مجاز استفاده کنند و اگر خودرو سواری است، از آن فقط برای جابجایی مسافر و اگر باری است، تنها برای حمل بار استفاده شود.