ایده خوبی داری تا رستوران ها و فست فودها رو راحت به مشتری ها معرفی کنید؟ پس چرا دست بکار نشدید !

فراسا سیستم همه این امکانات رو در خدمت شما قرار میده تا براحتی کسب و کار جدید و پر رونقی داشته باشی. این روزها که اکثر مردم دوست دارند به سرعت غذای خوشمزه ای بدستشون برسه شما با راه اندازی سیستم پرسرعت سفارش غذا که به بیشترین رستوران ها و فست فودهای شهر متصل میشه می تونید این امکان رو برای شهروندان شهرتون ایجاد کنید .

فراسا سیستم پلتفرم کاملی را برای سفارش غذای آنلاین تهیه کرده تا تمام نیازهای شما جهت راه اندازی یک سیستم کامل برطرف شود. شما براحتی می توانید  به رقابت با سایرشرکت های فعال در این زمینه بپردازید و یا در شهرخودتان این امکان را برای شهروندان ایجاد کنید.برنامه ما  هیچ کمبودی نسبت به سایر رقبای موجود ندارد و حتی امکانات جدیدتری را در خدمت شما می گذارد.

درباره اپلیکیشن سفارش غذای آنلاین

پلتفرم سفارش غذای آنلاین در 3 بستر وب ، اندروید و آی او اس طراحی شده است. پنل مدیریت مخصوص ادمین و رستوران ها که به راحتی تمام تغییرات دلخواه را میتوان در آن انجام داد. شما می توانید هر رستوران، فست فود و کافی شاپ در دسته بندی جدا اضافه کنید و نحوه تعیین سود بین خود و رستوران را مشخص کنید. تمام پرداخت داخل سیستم محاسبه می شود.

 

سفارش غذای آنلاین

 

پنل مدیریتی سیستم سفارش غذای آنلاین

شما در پنل مدیریت امکانات ویژه ای دریافت خواهید کرد.برای مثال امکان محاسبه سود کل روزها و ماه ، امکان افزودن شعب رستوران ها ، امکان اعمال کد تخفیف برای مشتریان خاص، امکان صدور فاکتور و ارائه منوهای مختلف غذایی را خواهید داشت.

 

اپلیکیشن موبایل

طراحی حرفه ای و کاربر پسند و امنیت بالا از جمله ویژگی های این سیستم جامع سفارش آنلاین بشمار می رود.

اپلیکیشن سفارش غذای آنلاین قابل اجرا در تمام گوشی های اندروید و ای او اس است. طراحی UI بسیار حرفه ای و رابط کاربری قوی باعث شده مشتریان براحتی بتوانند غذای خود را سفارش بدهند. زیبایی و طراجی گرافیکی زیبا در افزایش مشتری و اعتماد مشتری به شما بسیار حائز اهمیت است. در طراحی این اپلیکیشن به نکات زیر توجه شده است..

امکان پرداخت به دو صورت اینترنتی و پرداخت در محل

امکان محدودیت دریافت سفارش به صورت فاصله برای هر رستوران

امکان تعریف وضعیت غذا به حالت موجود و ناموجود

امکان تعریف چند منو برای رستوران

طراحی اپلیکیشن به صورت داینامیک

ارسال پیامک هنگام سفارش مشتری

امکان تعریف نامحدود رستوران

امکان تعریف منوی غذای جدا برای هر رستوران

امکان مشخص کردن نحوه دریافت سود از شعی به دو صورت قیمت ثابت یا درصد مشخص از هر سفارش

امکان تعریف ساعت کاری برای هر رستوران

امکان ایجاد کد تخفیف

امکان ارسال نوتیفکشن به مشتریان

امکان پرینت فاکتور به صورت مستقیم از پنل

امکان دریافت هزینه اضافی حمل

امکان دادن نظر و امتیاز به هر رستوران توسط مشتری

نمایش موقعیت مشتری بر روی نقشه

 فراسا سیستم  به شما برای سرعت بخشیدن در راه اندازی این سیستم و اشتغالزایی خدمات دیگری از جمله انجام تمام امور مربوط به نصب و راه اندازی سیستم با اسم و دامنه و برند شما،

فراهم نمودن سرور و هاست به صورت رایگان، پشتیبانی 24  ساعت در تمام روزهای سال، ارائه رایگان آپدیت و رفع عیوب احتمالی و برگزاری کلاس آموزشی برای مدیران و اپراتور های سیستم به صورت رایگان ارائه می دهد.

شما که به فکرراه اندازی کسب و کار جدید و پر رونق هستید به این برنامه نیازدارید بنابراین با شماره برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول  با شماره  09900886300 تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید .