69 کلاس درس در استان تهران افتتاح می شود

علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت به مردم ایران و دولتمردان کشورمان، اظهار کرد: ساخت فضاهای آموزشی یکی از مواردی است که دولت همواره به آن اهتمام داشته و در سال‌های اخیر نیز با اختصاص اعتبارات عمرانی، گام‌های مثبتی در ساخت و نوسازی فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی برداشته است.

وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، پروژه‌های آموزشی بسیاری را برای تحویل به آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در مهر 1397 فراهم کرده است تا دانش‌آموزان بتوانند در محیط‌های آموزشی نوساز و ایمن به ادامه تحصیل بپردازند.

شهری با اشاره به تعداد پروژه‌های آماده تحویل در هفته دولت، خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد 6 پروژه آموزشی در استان تهران با 69 کلاس درس در هفته دولت آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مذکور در نقاط پُر تراکم دانش‌آموزی و در مناطقی احداث شده است که به واسطه فضاهای آموزشی و پرورشی در مَضیقه بودند، همچنین در مجموع تعداد زیادی پروژه آموزشی در مناطق مورد نیاز استان تهران تا مهر 1397 تحویل خواهند شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در خصوص محل پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت تصریح کرد: این پروژه‌های آموزشی در پردیس، شهریار، پاکدشت و قرچک با 7 هزار و 169 متر مربع زیربنا آماده و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

شهری عنوان کرد: در این بین نقش خیرین مدرسه ساز بسیار حائز اهمیت است و همواره در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی استان تهران همراه نوسازی مدارس بوده‌اند، که در پروژه‌های تحویلی مذکور نیز خیرین مدرسه ساز بسیاری از پروژه‌ها آموزشی را ساخته و یا در تکمیل آنها نقش بسزایی داشته‌اند.