تاکید سرهنگ بخشنده بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ

سرهنگ محمد بخشنده اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ تن و ۶۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهر تهران کشف و ۳۶۸ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

سرهنگ بخشنده، همچنین با اشاره به اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات، بیان کرد: در راستای پاکسازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر، با اجرای ۱۵۵ طرح محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی تاکنون ۴ هزار و ۶۰۶ خرده فروش دستگیر شده اند.

وی به کشف قریب به ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در این طرح، اشاره کرد و افزود: طی این مدت یک هزار و ۴۷۳ دستگاه خودرو و ۶۶۴ دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در امر شناسایی خرده فروشان، معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: مبارزه با مصرف، توزیع و قاچاق موادمخدر در پایتخت بنا به تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و براساس پاسخگوئی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت نشینان صورت می‌گیرد، چراکه توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.