کشف ۳۱۰ کیلوگرم«تریاک»از منزل یک قاچاقچی در مشهد

سرهنگ ابراهیم قربانزاده ظهر یکشنبه با اعلام خبر کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک منزل مسکونی در مشهد اظهارکرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با ردزنی های گسترده و اقدام های نفوذی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد مقدار قابل توجهی مواد مخدر در منزل یکی از قاچاقچیان نگهداری می شود.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند روز کنترل و مراقبت های پوششی با تکمیل اطلاعات و هماهنگی های لازم با مقام قضایی موفق شدند وارد این منزل  که در محدوده بلوار پیروزی مشهد بود شده و ضمن دستگیری قاچاقچیان، مواد مخدر را نیز کشف و ضبط کنند.

سرپرست فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پلیس در این عملیات ضربتی ۳ تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی را دستگیر و ۳۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کرد و یکی دیگر از سوداگران مرگ که قصد فرار داشت به ضرب گلوله پلیس از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زمین گیر شد.

قربانزاده خاطرنشان کرد: در این عملیات 3 دستگاه خودرو که برای حمل مواد استفاده می شد نیز کشف و پرونده متهمان برای طی مراحل قانون تحویل مراجع قضایی شد.