تفاوت موکب‌های اربعین امسال با سال‌های گذشته از زبان واعظی

محمود واعظی روز جمعه در پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران افزود: شرایط و بکارگیری امکانات در مرز چذابه نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر شده است.
وی تصریح کرد: در صحبت با زائران مشخص شد که رضایت نسبی از خدمات ارائه شده وجود دارد.
به گفته واعظی، همه بخش های خدمات رسانی استان خوزستان در مرزها مستقر شده اند.
وی ادامه داد: ارائه خدمات خوب از سوی دستگاه های استان سبب شده تا امسال شاهد کاهش دستگاه های سایر استان ها در مرز چذابه باشیم.
واعظی گفت: مردم و مسئولان استان خوزستان خود را آماده کرده اند تا با همه وجود به زائران خدمت رسانی کنند.
وی عشق مردم ایران بویژه مردم خوزستان به ابا عبدالله الحسین (ع) را ستودنی دانست و گفت: همه کسانی که امروز در مرز چذابه به زائران خدمات ارائه می دهند با عشق و علاقه این کار را انجام می دهند.
رییس دفتر رییس جمهوری از صبح روز جمعه با حضور در مرز چذابه از نزدیک روند خدمات رسانی به زائران را بررسی و ضمن حضور در موکب ها به درد و دل های مسئولان آنها گوش و دستوراتی را برای رسیدگی صادر کرد.

موکب های چادری جای خود را به بناهای ساخته شده داده اند
رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری گفت: بسیاری از مواکب که در سال گذشته چادر بودند جای خود را به سازه های مقاوم در برابر باد و باران داده اند.
به گزارش ایرنا محمود واعظی روز جمعه در پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران افزود: شرایط و بکارگیری امکانات در مرز چذابه نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر شده است.
وی تصریح کرد: در صحبت با زائران مشخص شد که رضایت نسبی از خدمات ارائه شده وجود دارد.
به گفته واعظی همه بخش خدمات رسانی استان خوزستان در مرزها مستقر شده اند.
وی ادامه داد: ارائه خدمات خوب از سوی دستگاه های استان سبب شده تا امسال شاهد کاهش دستگاه های سایر استان ها در مرز چذابه باشیم.
وی در پایان گفت: مردم و مسئولان استان خوزستان خود را آماده کرده اند تا با همه وجود به زائران خدمت رسانی کنند.
وی عشق مردم ایران خصوصا مردم خوزستان به ابا عبدالله الحسین (ع) را ستودنی دانست و گفت: همه کسانی که امروز در مرز چذابه به زائران خدمات ارائه می دهند با عشق و علاقه این کار را انجام می دهند و این بسیار ستودنی است.
رئیس دفتر رئییس جمهوری از صبح روز جمعه با حضور در مرز چذابه از نزدیک روند خدمات رسانی به زائران را بررسی کرده و در بسیاری از موکبها نیز حضور یافته و به درد و دلهای مسئولان آنها گوش داده و در جاهائی نیز دستور رسیدگی صادر کرد.