پیروزی در درون رضای خدا نهفته است

حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان دیوان عدالت اداری که به مناسبت روز بسیج برگزار شد، اخلاص، فداکاری و عشق به ذات حق را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و افزود: بسیج فقط مکتب و خدا را می‌شناسد و در راه آن جانفشانی می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری، محبت به خدا را در صدر ویژگی‌های بسیج دانست و گفت: بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه انبیاء و مجاهدان امضاء کردند و خداوند به مردمان زمان پیامبر (ص) هشدار داده بود که اگر به ارزش‌های اسلامی پشت کنید، قومی را خواهم آورد که خدا را دوست دارند و خداوند نیز آن‌ها را دوست دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی جهاد در راه خدا را از ویژگی‌های دیگر بسیج دانست و افزود: مظهر اصلی جهاد، مقابله با دشمن است که انحصار به مقابله نظامی نیست، هر کجا نیاز بود بسیج به حرکت در می‌آید و مقاومت می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری، سرعت، دقت و صحیح انجام دادن امور را از دیگر ویژگی‌های بسیج خواند و افزود: بسیج به عنوان مدافعان ولایت، در صورت نیاز در جبهه نظامی و در غیر این صورت در عرصه‌های دیگر وارد شود و در مقابل تبلیغات تهاجمی دشمن ایستادگی کند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در پایان با اشاره به اینکه کسی که برای رضای خدا کار می‌کند هرگز شکست نمی‌خورد، گفت: پیروزی در درون رضای خدا نهفته است و کسی که هدفش رضای خداست فقط به فکر انجام وظیفه است. نتیجه هر چه باشد.

گفتنی است این مراسم صبح امروز و با حضور محمدرضا صارمی فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه، معاونان، مدیران کل و جمعی از کارکنان قضایی و اداری دیوان عدالت اداری برگزار شد.