نکوداشت موسوی گرمارودی با رویکرد شهری

 پیروز حناچی افزود: این مجموعه فراز و نشیب زیادی طی کرد تا بتواند سالم بماند و عادلانه در خدمت مردم قرار بگیرد. اینجا از این پس نیز با همین رویکرد به کار خود ادامه خواهد داد و در خدمت مردم قرار می گیرد.

حناچی با بیان اینکه گرمارودی پیش و پس از انقلاب از افراد موثر در حوزه ادبیات بوده است گفت: یکی از سوابق ایشان مربوط به شعری است که اخوان درباره او سروده است که در تاریخ ادبیات معاصر باقی خواهد ماند.

همچنین سید محمد حسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد هم با اشاره به نگاه متفاوت این مجموعه برای فعالیت فرهنگی که آن را ناشی از سالها مطالعه و بررسی نامید و عنوان کرد: مجموعه خانه شعر و ادبیات زیر مجموعه باغ هنر از مجموعه اراضی عباس آباد است که با مجموعه های دیگری در سایر موضوعات هنری به فعالیت خواهد پرداخت و امیدواریم مجموعه خانه شعر و ادبیات در همین راستا با هدایت شاعر عزیز امیری اسفندقه گام جدی در این راه بردارد.

وی افزود: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد پس از مدت ها خانه شعر و ادبیات با رویکردی نوین بازگشایی شد وقرار است به زودی در حوره تدریس و آموزش نیروهای کارآمد در حوزه ادبیات در این خانه فعالیت های جدی صورت گیرد.