خدمات ویژه بسیج به تهران

سردار محمدرضا‌ یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در شورای شهر تهران حضور یافت و با تأکید بر اینکه بسیج عرصه حضور جوانان غیرتمند‌ در میدان‌‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و امنیتی است،گفت: از اینکه شاهدیم‌ بسیج در نقاط مختلف تهران در عرصه اجتماعی وارد شده خوشحال هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله با تأکید بر اینکه بسیج در محرومیت‌ زدایی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق تمام توان خود را به کار بسته است، اظهار کرد: شهرداری تهران اطمینان داشته باشد که ما همواره از آنها پشتیبانی خواهیم کرد؛ چنانچه‌ سال گذشته و در ایام درختکاری‌ علی رغم اینکه کسی از ما درخواستی نکرده بوده ما ورود و 100 هکتار از زمین‌های تهران را درختکاری‌ کردیم.

وی با بیان اینکه بسیج در بارش برف سال گذشته به کمک نیروهای شهرداری آمد و در پی این اتفاق در پی امضاء توافق‌نامه برای همکاری با بسیج بودیم گفت: سال گذشته 3 مدرسه را بازسازی کردیم و موفق شدیم با کمک مردم بیش از 12 هزار سبد کالا را به دست نیازمندان برسانیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله با بیان اینکه طی یک سال گذشته 4 هزار و 200 جهیزیه‌ را به افراد نیازمند هدیه کرده‌ایم، گفت: ما در تهران پزشکانی داریم که در مناطق محروم به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر اینکه ما معلمان و دانشجویانی برجسته داریم، اظهار کرد: در گروه‌های جهادی این افراد اقدام به ارائه خدمات به نیازمندان می‌کنند و انجام شدن این اقدامات از ویژگی‌های شهر تهران است و ما خوشحالیم که تهران شهر پر افتخاری است.

سردار یزدی با بیان اینکه امنیت تهران بزرگ‌ترین افتخار آن است، اظهار کرد: شرایط خوبی در تهران داریم و البته همه باید دست به دست هم دهیم تا تهران را بهتر از گذشته اداره کنیم و همه باید به شورا و شهردار تهران کمک کنیم و نیروهای مسلح و به ویژه بسیج، سپاه و نا‌جا دست به دست هم خواهند داد تا تهران را به نحو خوبی اداره کنیم‌.