مرد جوان قربانی دسیسه شوم همسر دوم

این زن 18 ساله روز 24 آذر در حالی که بشدت گریه می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از قتل همسرش به دست دو موتورسوار مسلح خبر داد. سرهنگ ابراهیم کوچک‌زایی- فرمانده انتظامی شهرستان خاش- در تشریح این پرونده جنایی گفت: بیست و چهارم آذر زن جوانی از یک سرقت مسلحانه و قتل همسرش در بیابان‌های منطقه «پشتکوه» به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر داد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

با حضور عوامل انتظامی در محل زن جوان که در کنار پیکر بی‌جان و خونین شوهرش ایستاده بود گفت با خودروی پراید همسرش در حاشیه شهر خاش در حرکت بودیم که دو سارق موتورسوار با تهدید سلاح گرم ما را به این منطقه کشانده و با مقاومت شوهرم او را با شلیک گلوله به قتل رسانده و پس از سرقت طلاهایم از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: مأموران انتظامی با توجه به تناقض‌گویی‌های زن جوان و سرنخ‌های موجود در محل جنایت با هماهنگی مقام قضایی او را برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

کارآگاهان در بازجویی‌های علمی دریافتند این زن کمتر از دو هفته است با مقتول ازدواج کرده و همسر دوم او بوده، همچنین مشخص شد قتل هیچ ربطی به سرقت مسلحانه ندارد و متهم قصد منحرف کردن جریان رسیدگی به پرونده قتل را دارد.

مظنون ۱۸ ساله پرونده در بازجویی‌های تکمیلی در مواجهه با ادله پلیسی به طراحی و اجرای نقشه مرگبار اعتراف کرد و گفت: ازدواج من با مقتول اجباری بوده و از زندگی با شوهرم راضی نبودم به همین خاطر با همدستی مردی جوان که از قبل با وی در ارتباط بودم نقشه این جنایت را کشیدم.

سرهنگ کوچک‌زایی افزود: با اعترافات تکان دهنده زن جوان بلافاصله تیم رسیدگی‌کننده پرونده وارد عمل شد و همدست متهم را در محدوده خیابان سعدی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کلت به همراه یک عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

متهمان پس از بازجویی‌های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.