هر روز تأخیر در افتتاح خط ۶ مترو خسارت به مردم است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با درخواست از بانک شهر برای کمک علی‌الحسابی گفت: خط 6 مترو تنها با تزریق 150 میلیارد تومان راه می افتد.

محسن پورسیدآقایی امروز در بازدید شهردار تهران از خط 6 مترو با اشاره به این که این پروژه‌‌ هر روزی که عقب می افتد خسارات زیادی وارد می‌کند، گفت: من کاری به سیاست های گذشته ندارم. هر چند که بهتر بود به جای این که همه پول را صرف کار عمرانی کنند، به تجهیزات نیز توجه می‌شد.

وی اضافه کرد: با این حال خوشحال هستیم که کار به پیمانکاران خصوصی سپرده شده است و امیدواریم که بتوانیم در پی موافقت شورای اسلامی شهر تهران با انتشار 3000 میلیارد تومان اوراق مشارکت، هزار میلیارد تومان به خط 6 تزریق کنیم، اما معمولا این کارها زمانبر است و تا بهار سال آینده نیز طول خواهد کشید و به همین دلیل ما از بانک شهر خواهش می‌کنیم که علی‌الحساب به ما کمک کنند تا مشکلات حل شود تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

پورسیدآقایی خا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طر نشان کرد: به فکر حل مسائل مالی هستیم و برای بانک شهر نیز اگر هر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سریع‌تر دستور واگذاری ملکی را بگیریم مشکلش حل خواهد شد و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانیم خط 6 مترو را راه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی کنید. چرا که خط 6 تنها با تزریق 150 میلیارد تومان راه می افتد و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم قدم موثری برداشته ایم.