در جلسه ۲ ساعته حناچی با مدیران ترافیکی چه گذشت؟

پیروز حناچی شهردار تهران جلسه دو ساعته‌ای با مدیران ترافیکی شهردار تهران در طبقه هشتم ساختمان بهشت برگزار کرد.

بر اساس این گزارش روز گذشته جلسه شورای مدیران معاونت ترافیک شهر تهران بود و تمام مدیران ترافیکی در دفتر شهردار حضور یافت و در مورد مسائل کاری خود صحبت کردند.

 یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه بحث فروش اوراق مشارکت سال 96 شهرداری تهران بود و چون شهرداری نتوانست وثیقه مورد نظر را تامین کند 1300 میلیارد تومان از این اوراق سوخت شد.

همچنین شورای شهر  امسال فروش 2500 میلیارد اوراق مشارکت را مصوب کرده و تا پایان سال برای فروش شهرداری فرصت دارد و در این جلسه از شهردار خواسته شد که همراهی‌های لازم توسط سازمان املاک و معاونت مالی صورت گیرد تا هر چه سریع‌تر این اوراق به فروش برسد.

موضوع فاینانس خط 6و 7 مترو مطرح شد

همچنین بحث نوسازی ناوگان تاکسیرانی مطرح شد و اعلام شد که تاکسی‌ها می‌توانند پرداخت الکترونیکی داشته باشند و در راستای هوشمند سازی آنها اقداماتی صورت گرفته است.

از دیگر موضوعات مطرح شده بحث هوشمند سازی اتوبوسرانی بود که شهروندان می‌توانند از روی تلفن خود متوجه شوند چه زمانی اتوبوس به ایستگاه  می‌رسد و همچنین یکی از مشکلات اتوبوسرانی افراد بازنشسته است که در صورتی که منابع مالی تامین شود می‌توانند تعیین تکلیف لازم را در این باره انجام دهند.

همچنین در جلسه دیروز طرح پولی شدن تونل‌ها مطرح شد و شهردار تاکید کرد تا زمانی که موضوع کاملا کارشناسی نشده نباید آن را رسانه‌ای کرد.

بر اساس این گزارش در هفته جاری موضوع پولی شدن تونل‌های شهر از سوی شهرداری مطرح شد و همین امر حواشی زیادی ایجاد کرد تا جایی که محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران از حناچی خواست تا به وضعیت اطلاع‌رسانی شهری سر و سامانی دهد.