غرق شدن ۳ کوهنورد در آبشار تنگ تامرادی بویراحمد

سید امان الله جهانبین ضمن تأیید این خبر گفت: ۳ نفر در آبشار تنگ تامرادی در شهرستان بویراحمد غرق شدند که با تلاش نیروهای امدادی تا کنون جسد دو نفر از آب بیرون کشیده شده است.
وی اظهارکرد: غواصان هلال احمر در حال جستجوی یک نفر دیگر هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن و صعب العبور بودن منطقه تا کنون اطلاعات دقیقی از غرق شدگان در دست نیست و امکان برقراری تماس با تیم‌های امدادی به راحتی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جلال پورانفرد در خصوص جزئیات غرق شدگی این سه کوهنورد اصفهانی در آبشار تنگ تامرادی افزود: ساعت ۱۷و ۴ دقیقه بعدازظهر روز جمعه ،۱۲ بهمن ماه گزارشی مبنی بر سقوط ۷ نفر از کوهنوردان که از اصفهان به آبشار تنگ تامرادی آمده بودند به مرکز ارتباطات اورژانس یاسوج واصل شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ۳کوهنورد به نام‌های مهدی شاهی، علی هدایتی و امین به ترتیب ۲۵، ۲۳ و ۲۷ ساله بعلت غرق شدن جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر دیگر جان خود را نجات دادند.

تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ اعزامی به محل حادثه بعداز یک ساعت پیاده روی توانستند در محل حادثه حضور یابند و به کمک مردم دونفر را از آب بیرون بکشند و دیگری نیز توسط غواص هلال احمر بیرون کشیده شد.

لازم به ذکر است که آبشار تنگ تامرادی از مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و دارای چند آبشار است که برخی از آنها عمیق هستند.