درگیری مرگبار پسرخاله‌ها به خاطر ۶۰ هزار تومان

ساعت 14:45 روز جمعه مورخ 12 بهمن 97 از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در یک مرکز تجاری به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد.

با تأیید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که مقتول طی یک درگیری و بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده است.

یکی از شاهدان عینی حاضر در محل نیز عنوان داشت که مقتول توسط پسرخاله‌اش به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات، محل تردد قاتل در محدوده خیابان مروارید غربی، شناسایی شد که بلافاصله تیم کارآگاهان اداره دهم به همراه مأموران کلانتری 134 شهرک قدس به این محل مراجعه کرده و متهم پرونده را در کمتر از 30 دقیقه از زمان وقوع جنایت و درحالیکه قصد داشت با جمع‌آوری وسایل مورد نیاز خود از تهران متواری شود، دستگیر کردند.

متهم به هویت مشخص (29 ساله) در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: اختلاف من و پسرخاله‌ام به خاطر 60 هزار تومان پول حاصل از فروش یک گوشی بود.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با دستگیری متهم و اعتراف صریح وی به ارتکاب جنایت، دستور بازداشت موقت توسط بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.