کدام مدارس فردا سه شنبه ۱۶ بهمن تعطیل است؟

جزئیات تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی در نوبت صبح فردا اعلام شد. براساس اعلام آموزش و پرورش خراسان رضوی، تمامی مدارس در تمامی مقاطع (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) در شهرستان قوچان و منطقه کدکن فردا در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین تمامی مدارس ابتدایی (دوره اول و دوم) و متوسطه دوره اول شهرستان کلات در نوبت صبح تعطیل است، همچنین مدارس مقطع متوسطه دوم این شهرستان نیز فعالیت خود را در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد. تمامی مدارس ابتدایی (دوره اول و دوم) و متوسطه دوره اول شهرستان سرخس نیز در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

جزئیات تعطیلی مدارس ازنا و الیگودرز در نوبت صبح فردا اعلام شد

تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم شهرستان‌های نیشابور، فریمان، چناران، فیروزه و مناطق گلبهار، سرولایت، زبرخان و میان جلگه در نوبت صبح تعطیل است.

قابل ذکر است تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی در تمامی مقاطع (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) نیز در شهرستان‌ها و مناطق فوق در نوبت صبح روز سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ تعطیل هستند.

برف برخی از مدارس گلستان را تعطیل کرد

در پی بارش برف و تداوم سرما در استان گلستان برخی از مدارس این استان در روز سه شنبه (۱۶ بهمن) تعطیل شد.

در پی بارش برف و تداوم سرما در استان گلستان برخی از مدارس این استان در روز سه شنبه (۱۶ بهمن) تعطیل شد.

در اطلاعیه آموزش و پرورش آمده است که در پی بارش برف و برودت هوا و یخبندان و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ تعدادی از مدارس استان گلستان به شرح ذیل تعطیل اعلام می شود:

شهرستان گرگان: مدارس روستاهای زیارت و شاهکوه در همه دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر.

شهرستان مینودشت: همه مدارس روستایی مسیر دوزین، مدارس مسیر قلعه قافه از روستای طول آرام به بالا و همچنین مدارس روستاهای ساسنگ، امام عبدالله و ازداران در همه دوره های تحصیلی و در نوبت صبح.

شهرستان رامیان: مدارس روستاهای ویرو، کشکک، رضی، قورچای و الهادی در همه دوره های تحصیلی و در نوبت صبح.

شهرستان گالیکش: مدارس روستاهای قوشه چشمه، کندسکو، سیجان،پنو، لیرو، پادلدل، کیارام و فرنگ ، در دوره ابتدایی و در نوبت صبح.

شهرستان علی آبادکتول: همه مدارس دهنه زرین گل (به جز روستای زرین گل) در دوره ابتدایی و در نوبت صبح.