چرا روغن کرچک برای پوست و مو بی نظیر است؟

بسیاری از متخصصان و حتی میکاپ آرتیست ها معتقد هستند که اگر روزانه مقدار زیادی آب بنوشید، از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و برای مراقبت از پوست و مو یک محصول طبیعی پیدا کنید، زیبایی شما تا مدت های طولانی حفظ خواهد شد. روغن کرچک یکی از این محصولات طبیعی هست که هم قیمت خیلی مناسبی داره و هم اینکه تاثیرات شگفت انگیز و بی نظیری رو هم برای پوست و مو به همراه خواهد داشت. با زیبامون دات کام همراه باشید و با خواص بی نظیر روغن کرچک برای پوست و مو آشنا شوید.


چرا روغن کرچک برای پوست و مو مفید هست؟
حتما شما هم از مادر یا مادر بزرگتان شنیده اید که روغن کرچک برای پوست و مو خیلی خوبه و بهتون توصیه کردند که از این روغن استفاده کنید و به یک بخش مهم در روال مراقبت از پوست روزانتون تبدیل کنید!
استفاده از روغن کرچک بر روی موها کمک میکنه تا رشد طبیعی موها بیشتر بشه و قسمت های خشک و خشن پوست، نرم و لطیف بشن و همچنین پوستی روشن تر و شفاف تر داشته باشید.
روغن کرچک خواص مرطوب کننده فوق العاده خوبی داره. این روغن حاوی مقادیر خوبی از اسید چرب اسید ریکنولیک (fatty acid ricinoleic acid) هست که کمک میکنه تا پوست به طور طبیعی نرم تر، صاف تر بشه و حالت پوسته پوسته شدن پوست رو از بین میبره و کمک میکنه تا پوستی لطیف و شفاف داشته باشید. علاوه بر این باعث حفظ رطوبت در پوست میشه و از خشکی پوست هم جلوگیری میکنه. برای موها هم به عنوان یک نرم کننده طبیعی عمل میکنه و باعث میشه تا موهایی نرم، ابریشمی و درخشان داشته باشید و از مو در برابر موخوره، آسیب و شکستگی هم محافظت میکنه.
بهتره در هنگام خرید روغن کرچک دقت کنید که محصولی ارگانیک و طبیعی رو خریداری می کنید تا از حداکثر فواید این محصول بهره مند بشید.



روش استفاده از روغن کرچک برای موها
بهتره هفته ای 2 تا 3 بار مقداری از روغن کرچک رو به انتهای مو بزنید تا از ایجاد آسیب، موخوره و شکستگی در انتهای موها جلوگیری کنید. روغن کرچک برای از بین بردن شوره سر
علاوه بر این میتونید روغن کرچک رو با استفاده از یک فرچه ریمل تمیز، روی مژه ها بزنید. این کار کمک میکنه تا رشد مژه ها بیشتر بشهو مژه هایی پرتر و بلندتر داشته باشید. استفاده از روغن کرچک برای افزایش رشد ابروها هم خیلی موثره و کمک میکنه تا ابروهاتون خیلی زودتر رشد کنند و پرپشت تر بشن.

روش استفاده از روغن کرچک برای پوست
برای استفاده از روغن کرچک فقط کافیه چند قطره از این روغن رو بر روی پوست ماساژ بدید و اجازه بدید شب تا صبح روی پوست بمونه و روز بعد صورتتون رو به طور کامل شست و شو بدید. تکرار این روند کمک میکنه تا پوستی روشن تر، نرم تر و شفاف تر داشته باشید. معجزه روغن کرچک برای زیبایی صورت
علاوه بر این برای از بین بردن خشکی آرنج، زانو، کف پا و ... هم میتونید از روغن کرچک استفاده کنید و نرمی و لطافت خوبی رو برای پوست بدن هم ایجاد کنید. ماساژ دادن روغن کرچک روی ناخن هم کمک میکنه تا پوست اطراف ناخن نرم تر بشه.