میادین میوه و تره بار طرح ویژه تخفیفات را اجرا می‌کند

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه هماهنگی طرح «استقبال از نوروز» با معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین میوه و تره بار مورد نیاز شهروندان در آستانه آغاز سال نو اندیشیده شده است، افزود: با توجه به تفاوت قیمت محصولات در میادین و بازار‌های میوه و تره بار، نسبت به سطح شهر و بالا رفتن تقاضا در روز‌های پایانی سال، شاهد افزایش مراجعه کنندگان به این مراکز خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: با توجه به تدابیر و تمهیدات پیش بینی شده و در راستای حمایت از سبد خرید شهروندان، میادین میوه و تره بار با اجرای «طرح ویژه تخفیفات» به استقبال نوروز می‌روند.

وی به برنامه‌های سازمان مدیریت میادین برای گسترش کمی بازار‌های میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: این سازمان به عنوان یک سازمان «خدمت رسانِ مشتری مدار»، برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان در نقاط پر جمعیت شهر که فاقد بازار میوه و تره بار هستند و تقاضا در آن‌ها وجود دارد، نسبت به راه‌اندازی بازار اقدام می‌کند.

راد با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اجرای دستورالعمل سازمان مدیریت میادین در جهت تکریم شهروندان، بر اهمیت و ضرورت نوسازی و ایمن سازی بازار‌ها در قالب طرح ساماندهی این مراکز، تاکید و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها و چابک سازی سازمان، رضایتمندی شهروندان از میادین و بازار‌های میوه و تره بار مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر تاثیر فضا‌های شهر بر تلطیف روحیه شهروندان، خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی ۲۴۳ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۲ منطقه تهران، ایجاد فضای شاد و مفرح در میادین و بازار‌ها در قالب طرح «استقبال از نوروز» به شکل ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

این جلسه مدیران میادین میوه و تره بار به طرح دیدگاه‌ها و بیان مسائل حوزه کاری خود پرداختند که مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در خصوص هر یک از موارد مطروحه، توضیحات لازم را ارائه و تدابیر مورد نظر را اعلام کرد.