اختصاص ردیف اعتباری ویژه‌ای برای کمک به سیل‌زدگان مازندران

احمد حسین‌زادگان امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران اظهار داشت: وقوع بحران سیلاب به‌صورت  غافلگیرکننده در استان بوده که اقدامات زیربنایی مانند حفظ محیط زیست و منابع طبیعی می‌تواند در مدیریت مواقع بحران به ما کمک کند.

وی افزود: مجلس اولویت بودجه‌ای را به این بخش تخصیص دهد و انتظار داریم ردیفی برای کنترل سیلاب اختصاص یابد. منابع و امکانات در شهرستان‌ها محدود است که ضرورت دارد با هماهنگی، انسجام، آمادگی و تجمیع در راستای کمک‌رسانی اقدام شود.

حسین‌زادگان تصریح کرد: با توجه به بحران‌خیز بودن استان، نیازمند بانک جامع اطلاعاتی در زمینه مدیریت بحران هستیم تا بدانیم چه داریم و در چه مواردی دچار کمبود هستیم.

استاندار مازندران بیان کرد: سیل روز اخیر سیل عادی نبوده و خسارت زیادی را ایجاد کرد که قطعاً پیگیر شرایط مردم خواهیم بود و مردم را رها نمی‌کنیم که نیازمند حضور جدی مسئولان کنار مردم هستیم تا با مدیریت درست در زمینه رفع مشکلات گام برداریم.

حسین‌زادگان  تأکید کرد: تمام امکانات استان به‌صورت تجمیع به مناطق آسیب‌دیده ارسال شود. برق، راه،گاز و مخابرات پای کار بیایند تا مشکلات بخش‌های مختلف برطرف شود.

وی ادامه داد: در زمینه تأمین آب آشامیدنی، تانکرهای آب با همکاری بهداشت فعال شوند تا بحث سلامت مردم در مناطق آسیب‌دیده فراهم شود.