پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج برای آسمانی شدن دو جهادگر

درپی شهادت دوجهادگربسیجی درخوزستان، محمد زهرایی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زی راست:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده معزز شهیدان والامقام سید محسن موسوی و محسن ناصری

روزی که امام مسلمین جهان فرمودند: «الان همین حرکتی که شما در امداد به سیل‌زدگان خوزستان و دیگر مناطق می‌بینید، آموزش شهدای ما است؛ امروز حرکت عظیم مردم از سرتاسر کشور به سمت مناطق سیل‌زده یک پدیده‌ی عجیبی است» بی شک تمام خدمات جهادگران در کمک رسانی به مردم سیل زده استان های مختلف در زمره این وصف بوده است.

برگ های زرین افتخار آفرین انقلاب اسلامی ایران همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی‌منت در میادین و عرصه‌های جهادی و انقلابی توسط مردانی رقم زده شده است که هرگز آسودگی و آسایش را برنتابیدند. همان شیر مردانی که از همان لحظه اول حادثه سیل در کنار مردم بوده و هیچ گاه آرامش و آسایش را برای حود طلب ننموده اند و بی‌ادعا  برای شرکت در این آزمون بزرگ، خالصانه و عاشقانه برای خدمت‌رسانی، شوق وصف ناپذیر داشتند.

سلام بر شهیدان سرافراز «سید محسن موسوی» و «محسن ناصری»؛ آن جوانان مؤمن انقلابی که در این مسیر متعالی و در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی عارفانه قدم نهادند و سرانجام نیز بر سر این پیمان جان مطهر خویش را تقدیم نمودند. طوبی لهم و حسن ماب.

اینجانب ضمن اظهار تأسف و تأثر فراوان از حادثه ناگوار پیش آمده برای جهادگران عزیز در کوت عبدلله اهواز، شهادت آن دو عزیز جهادگر را که حین خدمت به مردم خوب و سیل زده منطقه کوت عبدلله به فیض شهادت نائل آمدند، به خانواده معظم و فداکار آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آنان علو درجات و برای بستگان پاداش صابرین مسئلت دارم.

محمد زهرایی