شلیک مرگبار به شرور معروف در زنجان

فرج احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زنجان برای اجرای حکم به محل حضور وی در حوالی کیلومتر 35 « زنجان – تبریز» اعزام شده بودند.

وی تصریح کرد: این فرد به محض رویت پلیس، از فرمان پلیس سرپیچی کرده و با استفاده از یک قبضه قمه در حضور شاهدان عینی به قصد ضرب و جرح پلیس حمله‌ور می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس برای اخطار چند تیر هوایی شلیک می‌کند، خاطر نشان کرد: این فرد به اخطار پلیس توجه نکرده و به قصد زیر گرفتن پلیس، سوار خودروی پراید خود شده و به سرعت به سمت ماموران حرکت می‌کند که در نهایت با وجود شلیک چند تیر به لاستیک خودرو متهم به حرکت خود ادامه داده و در نهایت با شلیک پلیس از پا در می‌آید.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی فرد مورد نظر، دو قبضه چاقو و قمه، 110 گرم حشیش، 21 گرم شیشه، ترازوی توزین مواد مخدر، چهار قوطی شربت متادون و 12 بسته قرص مواد مخدر و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

احمدی افزود: در بررسی سوابق این اراذل و اوباش مشخص شد این فرد سوابقی همچون چند فقره اخلال در نظم و امنیت عمومی، مزاحمت به نوامیس مردم، آدم ربایی، قدرت نمایی، ضرب و جرح با قمه، پرونده اراذل و اوباش و متواری از زندان در مرخصی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با هشدار به افراد شرور و مجرم خاطر نشان کرد: پلیس در اجرای قوانین و تامین نظم و امنیت شهروندان از هیچ کوششی برابر قانون دریغ نمی‌کند و چنانچه فرد یا افرادی از این فرد شاکی هستند، می‌توانند به پلیس آگاهی استان زنجان مراجعه کنند.