رفع مشکل سامانه ثبت‌نام پایه هفتم مدارس سمپاد

مهدی شرفی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بروز برخی مشکلات در ثبت‌نام پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 99-98، اظهار کرد: در برخی از روزهای اولیه ثبت‌نام، اختلالاتی را در سامانه شاهد بودیم که برخی یا نتوانستند وجه ثبت‌نام را پرداخت کنند یا برخی وجه را بیشتر از یک‌بار واریز کرده‌اند که تمام این موارد شناسایی‌شده است.

وی با بیان اینکه کسانی‌ که نتوانسته‌اند وجه ثبت‌نام را پرداخت کنند، به‌زودی امکان پرداخت وجه فراهم خواهد شد، افزود: خانواده‌ها دقت کنند تنها سامانه‌ای که امکان پرداخت از طریق آن وجود دارد سامانه  hoosh.medu.ir است و جهت پرداخت وجه به هیچ سایت دیگری مراجعه نکنند.

شرفی ادامه داد: کسانی که در بازه ثبت‌نام با مشکل در پرداخت مواجه بوده‌اند تا زمان تمدید می‌توانند نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند همچنین متقاضیان باید دقت کنند که ثبت‌نام در صورت تأیید پرداخت وجه نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به کسانی که پرداخت‌های اضافی یا چندباره داشته‌اند، گفت: این موارد بر اساس سرویس های بانکی شناسایی شده و در زمان مناسب همه پرداخت‌های اضافه به‌حساب پرداخت‌کنندگان برخواهد گشت.

ثبت‌نام سنجش هوش پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان (دوره  اول متوسطه) سال تحصیلی 99-1398، از روز دو‌شنبه مورخ 16 اردیبهشت 1398 از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی hoosh.medu.ir آغاز شده است و تا پایان روز 25 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.