جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات در 22 استان

سخنگوی صنعت برق با بیان این‌که تاکنون اصلاح ساعت اداری ۲۲ استان قطعی شده است گفت: استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، گلستان، گیلان، ایلام، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، زنجان، یزد، قم، کردستان، همدان، اردبیل، کرمانشاه، مازندران، سمنان، چهارمحال و بختیاری و یک استان دیگر اصلاح خواهد شد. البته ممکن است حدود پنج استان دیگر نیز به استان‌های مذکور اضافه شوند.

اخبار اجتماعی-مصطفی رجبی مشهدی به این سوال که ساعت ادارات در پایتخت به دلیل افزایش دما تغییری خواهد یافت یا خیر، پاسخ داد: این موضوع با توجه به مصرف فعلاً ضرورتی نداشته است.
سخنگوی صنعت برق درباره این‌که ساعت ادارات چه تغییری خواهد یافت، توضیح داد: ساعت اداری ادارات یک ساعت زودتر آغاز شده و یک ساعت زودتر به پایان می‌رسد.
رجبی مشهدی از بررسی میزان مصرف برق در ادارات بعد از ساعت تعطیلی آنها خبر داد و افزود: بعد از اتمام ساعت اداری قطع وسایل سرمایشی و چراغ‌ها بررسی می‌شود تا مطمئن شویم مصرف ادارات کاهش یافته است.
وی در پایان درباره این‌که اصلاح ساعت از چه تاریخی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این موضوع به تشخیص استانداران خواهد بود. برخی از استان‌ها این تغییر را از ۱۵خردادماه آغاز کردند.