واژگونی مرگبار اتوبوس در هرمزگان

سرهنگ علی اسفندانی با اعلام این خبر افزود: یک اتوبوس مربوط به شرکت لوان نور اصفهان ساعت ۱۲:۲۸ امروز از شهرستان میناب حرکت و ساعت ۱۳:۱۱ در اولین پاسگاه انتظامی ثبت ساعت می‌کند.

اخبار اجتماعی- وی با بیان اینکه این اتوبوس در ساعت ۱۵:۳۳ پس از عبور از تنگه زاغ با سرعت مجاز و به دلیل عدم توجه به جلو راننده در برخورد با گارد ریل کنار جاده واژگون می‌شود، اضافه کرد: این اتوبوس مسافران را برای سفر زیارتی به غرب کشور می‌برده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان هم از کشته شدن سه نفر در حادثه واژگونی این اتوبوس در محور شهرستان حاجی‌آباد خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان ، منطقه خلیج‌فارس ، با اعلام این خبر افزود: تاکنون ۶ دستگاه آمبولانس از شهرستان حاجی‌آباد، پنج دستگاه آمبولانس از شهرستان بندرعباس و آمبولانس هوایی از بندرعباس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه مصدومین توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شدند، تصریح کرد: از این تعداد یک تن در زمان رسیدن به بیمارستان فوت و با مجموع دو فوتی در محل حادثه تعداد فوتی‌ها به سه نفر و تعداد مصدومین ۳۸ نفر رسیدند که نیروهای درمانی مشغول به خدمات‌رسانی به آن‌ها هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه همچنین از این تعداد ۸ نفر با بالگرد به بندرعباس اعزام شده‌اند، اضافه کرد: از سه نفر فوتی، دو نفر مرد و یک نفر زن بودند.

دکتر نوروزیان با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات‌رسانی ادامه دارد و احتمال اضافه شدن تعداد مصدومین که از سرنشینان اتوبوس بوده‌اند، وجود دارد، اظهار کرد: آمادگی کامل جهت درمان مصدومین در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی‌آباد وجود دارد.