آغاز فصل جدید در صندوق بازنشستگی کشوری

طی یک ماه گذشته سید میعاد صالحی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فصل جدیدی در صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

اخبار اجتماعی-صالحی در این فراخوان اعلام کرد که لیست حقوق و مدرک تحصیلی تمام مدیران عاملان صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ‌های تابعه را جهت آگاهی عمومی منتشر خواهد کرد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی در پست‌های صفحه خود در فضای مجازی خبر از عصر شفافیت داد و لیست حقوق تمامی مدیران و هلدینگ‌های تابعه صندوق بازنشستگی را منتشر کرد.

سید میعاد صالحی گفت: در ادامه مسیر شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری و در راستای شفافیت در همه ارکان و فعالیت‌های صندوق و تبدیل آن به پایلوت شفافیت به عنوان اکسیر حیات بخش برای بازگرداندن اعتماد عمومی، حقوق و مزایای سال ۹۷ مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی و هلدینگ‌های تابعه منتشر شد و از طریق سامانه شفافیت سایت صندوق در دسترس عموم قرار گرفت.

صالحی تاکید کرد: این اولین بار است که میزان مجموع حقوق، مزایا، اضافه کار، کارانه، پاداش و ... یک دستگاه اجرایی منتشر می‌شود.

صالحی با تاکید بر اینکه ما #نسل‌سومی‌ها در حال عمل به قولمان برای شفافیت هستیم، تصریح کرد: سایر دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی و عمومی را نیز به #چالش‌ اعلام حقوق دعوت میکنیم تا شفافیت را نه در شعار که در عمل محقق کنند.

این امر در حالی مطرح می‌شود که مدیر عامل صندوق بازنشستگی در این چالش شرکت نکرده و تا لحظه تنظیم این خبر، میزان حقوق خود را منتشر نکرده است.

انتشار میزان حقوق، مرداد!

 سید میعاد صالحی زمان انتشار میزان حقوق خود را به مرداد ماه موکول کرده است.

به گفته این منبع آگاه، وی در سخنان خود اظهار کرده است که میزان حقوق و مزایای مدیران صندوق بازنشستگی و شرکت‌های تابعه در سال ۹۸، پس از صدور احکام جدید و همچنین برگزاری مجامع شرکت‌ها و نهایی شدن میزان پرداخت‌ها و سپس گزارش گیری دقیق از شرکتها، در مردادماه منتشر و در فواصل زمانی سه ماهه بروزرسانی خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید حلقه مفقوده عصر شفافیت در صندوق بازنشستگی در مرداد ماه کامل خواهد شد یا خیر؟