از «دست‌فروشی» تا «پناهندگی» !

تیرماه سال گذشته، شاپرک شجری زاده یکی از دختران خیابان انقلاب که چندی پیش از آن، روسری خود را در خیابان خلوت قیطریه برداشته و بلافاصله توسط رسانه های ماهواره ای به یکی از نمادهای مخالف حجاب مطرح شده بود، پیش از صدور حکم از کشور به طور غیرقانونی خارج شد. وی پس از مدتی حضور در ترکیه سرانجام با کمک مسیح علی نژاد به کانادا پناهنده شد.

اخبار اجتماعی_ با این وجود رسانه ها با بررسی رابطه شاپرک شجری زاده و مسیح علی نژاد دریافتند که این دو سال هاست که با یکدیگر در ارتباط بوده و اقدامات انجام شده درباره کشف حجاب تنها بهانه ای برای پناهندگی و بهره برداری های سیاسی از این قضیه بوده است. فرضیه ای که پس از حضور شاپرک شجری زاده در پارلمان کانادا و درخواست برای تحریم جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسید.

اما این روزها بازیگران عوامل ضدانقلاب از جمله مسیح علی نژاد تغییر شغل داده و در پوشش های جدید به فعالیت های خود بر علیه جمهوری اسلامی می پردازند.

دستفروشان مظلوم!

امروز در رسانه ها خبری مبنی بر پناهندگی یک زوج دستفروش به خارج از کشور منتشر شد.

بی بی سی فارسی با انتشار فیلمی از اینستاگرام این زوج دستفروش نوشت: «زوج دستفروشی که در اینستاگرام فعالیت می کردند و پیشتر خبر دستگیریشان را داده بودند از ایران خارج شدند. پدرام نظری می گوید پس از بازجویی مدتی در اوین بوده و همسرش ندا قیصر در زندان ورامین نگهداری می شده.»