انهدام باند خرید و فروش دوچرخه‌های سرقتی در سایت اینترنتی

مدتی پیش اخباری به کلانتری واصل می‌شد که نشان از حضور چهار نفر در خانه‌ای مجردی داشت و بنابر این گزارشات رسیده، مستاجران خان مبادرت به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کردند.

اخبار اجتماعی-در ادامه تیم عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با تایید موضوع، مقام محترم قضائی نیز در جریان ماجرا قرار گرفت که حسب دستور، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار داده شد.

روز یکشنبه هفته جاری زمانیکه ماموران برای انجام عملیات غافلگیرانه در ساختمان مورد نظر حضور یافته بودند، موفق به دستگیری هر چهار متهم در محل شدند که در ادامه ۱۹ دستگاه دوچرخه سرقتی نیز از محل کشف و ضبط شد.

متهمان به کلانتری دلالت داده شدند و در این محل عنوان داشتند همگی سابقه دار می‌باشند که از مدت‌ها پیش مبادرت به سرقت و فروش دوچرخه از طریق یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی کالا کرده اند.

یکی از متهمان نیز مدعی بود هر روز یک نفر از آن‌ها در خانه مجردی حضور می‌یافت تا همسایه‌ها به ماجرا مشکوک نشوند و از طرفی اموال سرقتی را نیز در محل‌های دیگری به خریداران تحویل می‌دادند.

سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند در انتها با اعلام این خبر بیان داشت: به شهروندان توصیه می‌شود حتما دوچرخه‌های خود را در پارکینگ قرار بدهند و این وسیله را با استفاده از وسایل ایمنی به جایی قفل و زنجیر کنند تا سارقان به راحتی نتوانند آن‌ها را سرقت کنند.