مهلت ثبت نام کتب درسی کلاس اولی‌ها تا هفته آینده

ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی کلاس اولی‌ها که از ۲۳ تیرماه آغاز شده بود سه شنبه هفته آینده پنجم شهریورماه به پایان می‌رسد و ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی پایه دهم دوره دوم متوسطه و پایه هفتم استعداد‌های درخشان نیز که از ۲۳ تیرماه آغاز شده بود، ۱۶ شهریور به پایان می‌رسد.

اخبار اجتماعیهمچنین اصلاح ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی در پایه‌های اول تا ششم دوره ابتدایی، پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه و همچنین پایه هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان که از اول مرداد آغاز شده بود تا ۱۶ شهریور ادامه دارد.

توزیع کتب درسی نیز که از اواسط اردیبهشت ماه شروع شده بود نهایتا تا ۲۰ شهریور به همه استان‌ها و پس از آن تا ۲۷ شهریور به مدارس می‌رسد و دانش آموزان می‌توانند در اولین روز سال تحصیلی کتاب‌های درسی خود را دریافت کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.