قول حناچی برای افتتاح هر ماه یک ایستگاه مترو

پیروز حناچی در مراسم افتتاح رسمی 8.5  کیلومتر از بخش شرقی خط 7 مترو اظهار داشت: برای خط 6 در شرایط بحرانی و تحریم  موفق شدیم اقدامات زیادی را انجام دهیم و تجهیزات را بدون خرید مستقیم خارجی تامین کنیم. افتتاح بخش‌های مختلف بخش 7 نیز با موفقیت حاصل شد و نقش مشاورین داخلی در این زمینه حائز اهمیت بود. 

اخبار اجتماعیوی از برنامه‌ریزی‌های اولیه برای تبدیل میدان امام خمینی به توسعه قلمرو عمومی خبر داد و گفت: این مساله در دستور کار قرار گرفته و بزودی گام‌های موثری در این زمینه برداشته می‌شود. 

حناچی با بیان اینکه در توسعه حمل و نقل عمومی در شرایط مساعدی با دولت قرار داردیم، گفت: این در حالی است که دولت ماهیانه 50 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم می‌دهد و شرایط سخت اقتصادی دارد با این حال موردی نبوده که نیاز به حمایت داشته باشیم و دولت پای کار نیاید. 

شهردار تهران با اعلام اینکه بزودی ایستگاه‌های جدید خط 6 و 7 را افتتاح می‌کنیم گفت: موضوع حمل و نقل عمومی مساله‌ای حاکمیتی است و شهرداری در حل آن تنها نخواهد بود و امیدواریم گره اتوبوس‌های تهران و واگن‌های باقیمانده را بتوانیم حل کنیم. 

حناچی به توسعه مترو در پاریس اشاره کرد و گفت: در پاریس مرکزی هر 500 قدم که جلو رویم مترو را می‌بینیم و این مساله نشان از مدیریت یکپارچه حمل و نقل عمومی داریم ما نیز در این زمینه قول‌هایی داده‌ایم و مومن سر قولش می‌ماند. 

وی اعلام کرد: بر همین اساس هر ماه یک ایستگاه افتتاح می‌کنیم و برنامه‌های جدیدی در این زمینه داریم.