هاشمی: شورای شهر در امور اجرایی شهرداری دخالتی ندارد

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در سخنان پیش از دستور یکصد و شصت و یکمین جلسه این شورا که صبح امروز سه‌شنبه ۵ شهریور ماه برگزار شد ضمن اشاره به این نکته که در ابتدای سال سوم مسئولیت شورای پنجم هستیم گفت: ما در جلسه قبل شورای شهر تهران گزارشی از عملکرد خود دادیم و من می‌خواهم در اینجا به محور‌های دو سال پیش روی شورای شهر پنجم بپردازم.

اخبار اجتماعی-رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که شهروندان کارنامه شهرداری و شورای شهر را با هم می‌دانند، افزود: شهروندان به امید آن که تغییراتی در مدیریت شهری رخ دهد در انتخابات شورای پنجم به لیست امید رأی دادند، اما باید به این نکته توجه کرد که شورای شهر در امور اجرایی شهرداری دخالتی ندارد و تنها با وضع قوانین جدید می‌تواند خواسته مردم از مدیریت شهری را محقق کند.

او ادامه داد: نیاز‌های مردم در حوزه‌های خدمات شهری، فرهنگی، حمل و نقل و. پر رنگ‌تر است و به این مباحث نگاهی ویژه دارند که ما در این مسیر سعی بر اصلاح ساختار منابع انسانی، تعیین و تکلیف نیاز‌های ۷ گانه شهری اعم از پلیس، مترو، آتش نشانی، پسماند و ... را داشتیم.

هاشمی رفسنجانی بیان کرد: ما باید در امر فرهنگ رونق و نشاط داشته باشیم و در کنار آن بتوانیم حمل و نقل را نیز گسترش بدهیم و تجهیزات لازم را برای پایتخت تأمین کنیم و در سال ۹۸ و ۹۹ با واقع گرایی حوزه فعالیت خود را بهبود ببخشیم.