لزوم تقدیر از خدمات مدیران و معاونین شهرداری پس از تغییرات در صحن شورا

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تهیه شناسنامه کاملی از وضعیت مساجد شهر تاکید کرد.

اخبار اجتماعی-احمد مسجدجامعی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری بااشاره به سفر حج خود گفت:‌ در این سفر رفتار سلیقه‌ای برخی از افراد را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دیدم که بسیاری از این رفتارها سلیقه‌ای بود.

وی افزود: در دهه‌های گذشته نیز برخی رفتارهای اشتباه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در ایام حج مشاهده شده بود که همین رفتارها باعث شد تا شیخ فصولی به مدیران سعودی تذکراتی را در این خصوص بدهد. خوب است در هفته مساجد به مزار شیخ فصولی رفته و بزرگداشتی برای ایشان بگیریم به واسطه کار بزرگی که انجام داده است.

وی تاکید کرد: ‌پیش از این شورای شهر و مدیریت شهری ردیف بودجه مجزایی برای کمک به مساجد در نظر می‌گرفت. لازم است که این کار ادامه پیدا کند. ما در میان مساجد تهران مساجدی داریم که چه از نظر ساخت و چه از نظر قدمت و تاریخچه حائز اهمیت هستند. خوب است شناسنامه کاملی از وضعیت مساجد شهر تهران تهیه شود تا با شناخت بهتری در خصوص مساجد تصمیم گیری شود.

همچنین محمد سالاری - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران- در تذکری از اعضای شورا خواست تا از خدمات مدیران و معاونین شهرداری پس از تغییرات همچون گذشته تجلیل به عمل بیاید.

وی بااشاره به لزوم تقدیر از خدمات مدیران و معاونین شهرداری پس از تغییرات در صحن شورا گفت: در کل سازمان‌ها و نهادها و شورا و شهرداری در دوره‌های گذشته مرسوم بوده که وقتی مدیران ارشد شهرداری تغییر می‌کنند در جلسات شورا حضور پیدا می‌کردند تا از خدمات آنها تجلیل به عمل بیاید اما متاسفانه در این دوره مدیریت شهری این موضوع مورد بی توجهی قرار گرفته است.

سالاری افزود: ضمن تشکر از خدمات ارزشمند آقای شیخ معاون منابع انسانی و خانم اشرفی معاون برنامه ریزی و امور شورا که در مدت همکاری خود خدمات ارزشمندی در ایفای ماموریت‌های محوله داشتند، از هیات رئیسه تقاضا دارم که در خصوص انجام مراسم تجلیل توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی در پایان گفت:‌ همچنین برای آقای مظاهریان که جایگاه علمی و تجربی خوبی برخوردار هستند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانم در زمان باقیمانده از عمر مدیریت شهری در دوره پنجم گام‌های موثری را در راستای رضایتمندی شهروندان تهرانی بردارند.