نیمه مهر ماه زمان صدور اعتبار نامه منتخبان شورایاری ها

احمد مسجد جامعی رئیس ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها با اشاره به این نکته که شنبه هفته آینده جلسه برای نهایی شدن صدور اعتبار نامه منتخبان پنجمین دوره شورایاری ها برگزار می شود، گفت: متاسفانه برای آقای حناچی شهردار تهران سفری پیش آمد کرد که ما مجبور به تغییر در زمان برخی از جلسه ها و برنامه ها در این باره (صدور اعتبار نامه شورایاری ها) شد.

اخبار اجتماعیرئیس ستاد برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی در صدور اعتبار نامه منتخبان وجود دارد، گفت: من گزارش نهایی انتخابات شورایاری ها را ندارم ولی با اعلام اسامی قطعی منتخبان پنجمین دوره انتخبات شورایاری ها نشان از این مطلب است که مشکلی در صدور اعتبار نامه آن‌ها وجود ندارد.

مسجد جامعی بیان کرد: مشکلی که موجب دیر کرد در صدور اعتبار نامه منتخبان شورایاری ها شد تداخل جلسه هماهنگی با سفر آقای حناچی شهردار تهران بود.

او ادامه داد: شنبه جلسه هماهنگی ستاد شورایاری ها را برگزار خواهیم کرد و جوانب صدور اعتبار نامه منتخبان پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها بررسی می شود.

مسجد جامعی در پاسخ به این سوال که چه زمانی اعتبار نامه منتخابان پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها صادر می شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا نیمه مهر ماه کار صدور اعتبار نامه منتخبان پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها را به سرانجام برسانیم.

چهارم مرداد ماه پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها در ۳۵۲ محله تهران در با ۷ هزار صندوق الکترونیکی اخذ رای در یک هزارو ۷۰۰شعبه برگزار شد.

در این انتخابات بیش از ۵۰۹ هزار نفر از شهروندان مشارکت کردند و از بین ۱۲ هزار ۳۱۳ نفر ۹ عضو اصلی و ۴ عضو علی البدل شورایاری محله خود را انتخاب کردند.