تذکری دوباره برای حناچی

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران درباره گزارش ارائه شده توسط حسن رسولی در جلسه شورای شهر امروز اظهار داشت: این گزارش نشان از تحقق درآمدها به صورت مثبت و صعودی دارد و اینکه 91 درصد درآمدها تحقق یافته هر چند خبر خوبی است ولی نتایج آن در سطح شهر احساس نمی‌شود

اخبار اجتماعی- وی افزود:‌در بسیاری از پروژه‌های شهری اتفاق جدی رخ نداده و باید مشخص باشد که این 91 درصد از درآمدها کجا هزینه شده است؟!

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر اساس این 91 درصد از درآمد باید بخشی از کارهای عمرانی انجام می‌گرفته ولی محقق نشده و از طرفی در شورای شهر عوارض جدید وضع کردیم تا کیفیت ارائه خدمات بیشتر شود ولی کیفیت تغییری نکرده است.

مسجدجامعی تصریح کرد: در این گزارش باید به صورت تفکیکی دارایی‌های سرمایه‌ای، مالی و ... معلوم شود و مشخص باشد کدام درآمد مربوط به عوارض و کدام مربوط به فروش املاک بوده است البته محسن هاشمی در ادامه صحبت‌های مسجدجامعی گفت این مسئله در گزارش آقای رسولی کامل عنوان شده است و از دوستان خواهش دارم که کامل گزارش را بخواهند.

وی گفت: حتما چنین اقدامی را انجام خواهد داد ولی باید علاوه بر گزارش شورای شهر شهرداری نیز گزارش دو ساله عملکرد ارائه دهد و این مسئله ضرورت دارد.