انهدام باند سارقان 41 منزل

سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان شاهین شهر کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی به صورت ویژه وارد عمل شدند.

اخبار اجتماعی- فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: کارآگاهان متخصص پلیس آگاهی پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند 3 سارق را که غیر بومی بودند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده مشخص شد این سارقان 25 میلیارد ریال اموال از 41 منزل در شاهین شهر سرقت کرده‌اند.

معصوم بیگی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: این سارقان منازل خالی از سکنه را شناسایی و پس از اطمینان از خالی بودن منزل با تخریب درب‌های ورودی وارد منزل می‌شدند و اموال با ارزش مانند طلا، لپ تاپ، فرش‌های گران قیمت و وجوه نقد را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان را نیز در اولویت کاری پلیس دانست و به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان اموال با ارزش را در منزل نگهداری نکنید و به صندوق امانات بانک‌ها بسپارید، گاو صندوق را در دیوار تعبیه کنید بطوری که حمل آن غیر ممکن باشد و منازل خود را به سیستم‌های مدرن پیشگیری از سرقت مجهز کنید