توضیحات شهرداری درباره سرقت مخازن زباله و انباشت پسماند در معابر

 به تازگی کیفیت جمع آوری پسماند‌های شهری روند نزولی پیدا کرده است و در برخی از معابر و به ویژه پهنه‌های تجاری شاهد انباشت پسماند در ساعات مختلف روز هستیم.

اخبار اجتماعی-این موضوع به پهنه‌های تجاری ختم نمی‌شود و به تازگی برخی از شهروندان پهنه‌های مسکونی هم از نبود مخزن زباله در محله خود ابراز گلایه کرده‌اند و گفته‌اند این موضوع موجب شده همسایگان به ناچار زباله‌های خود را بر روی زمین انباشت می‌کنند و در پی آن به خاطر بوی نامطبوع و تجمع گربه و موش و پشه هم رنج می‌برند.

در پی انعکاس این موضوع از طرف ساکنان محلی، موضوع را از شهرداری منطقه ۱۶ پیگیری کردیم و علت نبود مخزن زباله در این محل مشخص شد.

هادی ملازاه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۶ تهران با مشاهده تصویر بالا گفت: مخزن زباله این محل روز یکشنبه به سرقت رفت.

او با بیان اینکه روز یکشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر یک مخزن زباله را پس از تعمیر جزئی در این محل مستقر کردیم، گفت: ساعت ۱۸:۱۵ همان روز مخزن به سرقت رفت و روز دوشنبه ساعت ۱۰:۲۰ صبح مخزن جدید را در میدان شهید چهره خند مستقر کردیم.

او با بیان اینکه دستور العملی مبنی بر کاهش مخازن زباله در سطح ناحیه داریم، اظهار کرد: من جزء شهرداران نواحی هستم و نظر مثبتی به این موضوع ندارم و از زمانی که در این ناحیه مسئولیت گرفتم ۱۰ مخزن اضافه کردم.