آرزو می‌کنم خداوند خانواده معظم شهدا را برای ما حفظ کند

سردار یزدی در مراسم نصب ۲ هزار تمثال شهدا در خیابان عرب سرخی واقع در منطقه ۱۲ شهر تهران گفت: با شروع جنگ تحمیلی آماده می‌شدیم که به جبهه برویم در آن زمان یکی از بچه‌ها که مخلص بود اسمش مجتبی بود همین آقا مجتبی عرب سرخی.

اخبار اجتماعی-وی افزود: آقا مجتبی از شجاع‌ترین بچه‌ها بود و در عملیات بیت‌المهدی به شهادت رسید و بعد از شهادت وی محسن کنار ما ایستاد و جنگید.

یزدی گفت: به او گفتیم برو و از پدر و مادرت نگهداری کن اما ایستاد و در حالی که در محاصره بودیم به شهادت رسید.

فرمانده سپاه تهران افزود: وقتی به خانه عرب سرخی‌ها آمدیم مادر شهیدان گفت پسر سوم هم دلش می‌خواهد به جبهه برود.

وی ادامه داد: به آقا محمدرضا گفتم بمان و به جبهه نیا اما خیلی با اخم به من گفت این چه حرفی است که می‌زنی که بمان.

سردار یزدی گفت: آقا محمدرضا ملقب به مصطفی به من گفت برادرانم تکلیف خودشان را انجام دادند و من هم تکلیف خودم را باید انجام دهم.

وی تصریح کرد: به او گفتم خیالت راحت دوستان برادرانت هستند و جلوی دشمن را می‌گیرند و انتقام برادرانت را می‌گیریم که ایشان عصبانی شد و گفت فکر می‌کنی برای انتقام می‌خواهم به جبهه بروم؟

فرمانده سپاه تهران گفت: این تفکر شهدا و خانواده شهدا بود و امروز هم اتفاقی به اینجا آمدم و آرزو می‌کنم خداوند خانواده معظم شهدا را برای ما حفظ کند و بتوانیم پرچم انقلاب را با درایت رهبری تقدیم امام زمان (عج) کنیم.

سردار یزدی گفت: نشان عزت و افتخار مردم ما شهدا و نام‌های شهداست و این تمثال شهدا برگی است بر خیابان‌های ما تا هر روز به یاد شهدا باشیم و بدانیم عزت و افتخارمان را مدیون شهدا هستیم.