ودیعه‌گذاران حج تمتع ۹۹ نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند

 حسن فعال، از انتشار فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: از کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی «reserve.haj.ir» نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

اخبار اجتماعی- وی هدف از فراخوان مذکور را تکمیل، اصلاح و به‌روزرسانی اطلاعات شخصی ودیعه‌گذاران حج تمتع در سامانه رزرو حج دانست و تصریح کرد: ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و... امکان‌پذیر خواهد شد.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند شخصا به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند، گفت: همچنین ودیعه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به ۵۲ دفتر خدمات زیارتی استان و تنها با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار ریال نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند.

فعال اضافه کرد: این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و براساس زمان ثبت‌نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه گیلان در حج تمتع امسال ۴۶۹ زائر داشت، یادآور شد: کاروان‌های گیلان در حج تمتع ۹۸ مدینه‌قبل بودند.