منطقه ۶  آماده برآورده کردن آروزهای اهالی

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در توضیح آغاز به کار کمپین آرزو‌ها در پایتخت گفت: باید به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که مشارکت شهروندان فرصت بی‌نظیری را در اختیار مدیریت شهری قرار می‌دهد که می‌توان با استفاده از آن وضعیت شهر را ارتقا بخشید و این فضا بستری برای مدیریت هرچه بهتر پایتخت است.

اخبار اجتماعی-​ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به مراحل طراحی کمپین آرزو‌ها گفت: در مراحل ابتدایی طراحی این کمپین نتایج  حاصل از پروژه "شهر دلخواه ایرانیان" به ما در مدیریت شهری این انگیزه را داد تا از این ظرفیت در مسیر اعتمادسازی و مشارکت شهروندان بهره‌ ببریم.

نژاد بهرام تصریح کرد: این کمپین (آرزو‌های تهران) در نوع خود بی‌نظیر است و از مدل جهانی الگوبرداری شده که از فضای مجازی استفاده می‌کند و می توان گفت با اجرای طرح کمپین آرزو‌های تهران تلاش شد تا با در کنار هم قرار دادن تمام ظرفیت‌ها، مدیریتی اثربخش‌تر برای پایتخت داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به ثبت آرزوها در تارنمای این کمپین گفت: باید به این نکته توجه داشت که ثبت آرزو‌ها شرایطی دارد که یکی از آن‌ها این است آرزوها نباید شخصی باشد و تمام آرزو‌ها باید برای بهبود شرایط زندگی در محله‌های پایتخت باشد.

نژاد بهرام با تأکید بر اینکه پس از ثبت، آرزو‌ها قابلیت ارزش‌گذاری دارند، گفت: کاربران می‌توانند به آرزو‌های اعلام شده نمره بدهند و هر آرزویی که نمره بالایی اخذ کند، شهرداری منطقه موظف است آرزو را ظرف مدت ۴۵ روز تا ۲ ماه برآورده کند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری برای اجرای کمپین آروزها منطقه ۶ را به عنوان منطقه آزمایش طرح انتخاب کرد، زیرا ظرفیت این منطقه بالاست و مدیریت منطقه نیز برای این اقدام( برآورده کردن آرزوها) اعلام آمادگی کرد.