دوربین‌های فاقد کد جریمه در تهران

 روز گذشته سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت خواستار این شد که دستگاه قضایی در موضوع ترافیک و مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده ورود کند، چرا که راه دیگری نمانده است و دستگاه‌های کم‌کار و آنهایی را که همراه نیستند پای کار بیاورند.

اخبار اجتماعی-وی تاکید کرد که  قضیه ترافیک مسئله‌ای نیست که در یک نقطه متمرکز باشد، چرا که آثار آن را در معابر دیگر نیز شاهدیم و در عرض نیم ساعت آثار بعدی این ترافیک را در رسالت، همت و حکیم نیز شاهد بودیم. 

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به صحبت‌های سردار رحیمی گفت: البته که ما از ورود قوه قضائیه استقبال می‌کنیم. بخشی از آلودگی هوای تهران به دلیل نداشتن کد جریمه برخی دوربین‌هاست.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در یک سال گذشته پلیس راهور، کدهای جریمه را برای برخی از دوربین‌ها تعریف نکرده‌اند، در نتیجه خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران به راحتی تردد و آلودگی تولید می کنند.

وی با بیان اینکه ما یک سال است به دنبال تعامل و رفع این مشکلات هستیم، گفت: حال که خود پلیس خواستار ورود قوه قضائیه شده است، ما مشکلی نداریم.

پورسیدآقایی اضافه کرد: دوربین‌های رینگ تهران و برخی دوربین‌های محدوده خروجی طرح کاهش آلودگی هوا هنوز توسط راهور کد جریمه ندارند.