حفظ امنیت و نظم اولویت استان است

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور روسای اتحادیه‌ها و صنوف استان در محل استانداری برگزار شد، گفت: دشمنان ما منتظر بودند ببینند تا بعد از افزایش قیمت بنزین در مشهد چه اتفاقی خواهد افتاد، اما شاهد بودیم که به لطف خدا و همراهی مردم خراسان رضوی شرایط مدیریت شد.

اخبار اجتماعی- او با تاکید بر اینکه بعد از تصمیم سران قوا مبنی بر افزایش قیمت بنزین، اولویت مدیریت استان حفظ امنیت و نظم بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته با همکاری اعضای شورای تامین، فرماندهی نیروی انتظامی استان و دیگر دستگاه‌ها، امنیت پایداری را در استان تجربه کردیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت تلاش برای تثبیت قیمت‌ها، گفت: کالا‌های اساسی در چند روز گذشته بین مردم توزیع شد و این روند در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت تا از افزایش قیمت‌ها جلوگیری شود.

رزم حسینی  افزود: از روسای اصناف درخواست داریم که پیشنهادات خود را درباره تثبیت نرخ کرایه خدمات حمل و نقل و در نتیجه کالا‌ها را به معاونت اقتصادی استانداری ارائه کنند تا با توجه به اختیارات استانی بتوانیم با انجام اقداماتی، از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنیم.

او  با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ها در همه کشور‌ها اتفاق می‌افتد، ادامه داد: نرخ کنونی بنزین در ایران از بسیاری از کشور‌ها پایین‌تر است، هر چند که برای مقایسه دقیق، درآمد مردم کشور‌ها هم باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی را محصول تلاش قشر‌های مختلف جامعه برشمرد و گفت: این نظام مردم پایه است و تا زمانی که مردم پای انقلاب باشند نظام استمرار پیدا می‌کند.

رزم حسینی افزود: ایران تنها کشوری در منطقه به شمار می‌رود که از امنیت پایدار برخوردار است، برای همین دشمنان تلاش می‌کنند این نعمت را از دست مردم بگیرند، بنابراین باید سعی کنیم امنیت را حفظ کنیم.

او ادامه داد: در هیچ استانی پلیس در ابتدای درگیری تعرضی به مردم نداشته است، مگر این که معترضین به عنوان مثال به ماشین اورژانس حمله یا تعرض کرده‌اند.