اعلام محدودیت‌های ترافیکی پلیس در راهپیمایی روز دوشنبه

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی روز دوشنبه در پایتخت، پلیس راهور فاتب تمهیداتی را برای برقرای نظم وامنیت در پایتخت لحاظ کرده است.

اخبار اجتماعی- او افزود: در خیابان آزادی تا خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی و میدان توحید و همچنین در محدوده خیابان کارگر از این خیابان تا بلوار کشاورز توقف هر گونه وسیله نقلیه ممنوع است.

سردار مهماندار با بیان اینکه در سه محدوده شمال، شرق و جنوب محل راهپیمایی فردا «دوشنبه» محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد، تصریح کرد: از سمت شمال مسیر راهپیمایی، در بلوار کشاورز، میدان ولیعصر (عج) تا خیابان کارگر به سمت شرق تا خیابان کریمخان و خیابان قرنی محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

وی افزود: از سمت شرق مسیر راهپیمایی، در میدان فردوسی به سمت غرب تا تقاطع خیابان توحید و خیابان آزادی واز سمت جنوب مسیر راهپیمایی، تا جنوب میدان حر محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب با بیان اینکه از سمت غرب مسیر راهپیمایی در میدان جمهوری محدودیت ترافیکی اعمال نخواهد شد، گفت: در صورت نیاز و حضور شهروندان امکان دارد که در میدان جمهوری نیز محدودیت‌هایی بنابه صلاحدید فرمانده میدان لحاظ و اعمال شود.

وی افزود: در ۱۲ نقطه اطراف مسیر راهپیمایی فردا «دوشنبه»، اتوبوس‌های شرکت واحد و در ۴ نقطه نیز موتورسیکلت‌ها توقف خواهند داشت.

به گفته سردار مهماندار تمهیدات ترافیکی پلیس از ساعت ۱۱ صبح فردا «دوشنبه» تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال خواهد شد.