بلاتکلیفی ترمینال جدید شرق علی رغم پیشرفت ۹۰ درصدی

 محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی، فرهنگی و ترافیکی منطقه ۲۱، گفت: اگر مسئولین اجرایی کشور و همچنین شهرداری بویی از شهامت و شجاعت برده باشند در شرایط موجود که دچار مشکلات مالی هستیم، می‌توانیم کار‌های بزرگی را به ثمر برسانیم که پروژه‌های امروز به خاطر بودن شهامت انجام شده است.

اخبار اجتماعی - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از زمان مدیریت شهری پنجم گذشته و باید امروز از مدت باقیمانده بهترین استفاده را کنیم، گفت: با عملگرایی این برنامه تحقق پذیر و اولویت محور که مبتنی بر برنامه سوم است را می‌توانیم محقق کنیم و به اهداف خود برسیم.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه شهر تهران دارای پروژه‌های عمرانی بلاتکلیف است، گفت: برای مثال پروژه فرهنگی صبا به دلیل اختلاف سرمایه‌گذار با شهرداری هنوز افتتاح نشده و یا پروژه پایانه شرق که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، هنوز در بلاتکلیفی تصمیم‌گیران است.

او با تأکید بر لزوم سرعت تصمیم‌گیری مدیران، اظهار کرد: باید فضای لازم را برای مدیران فراهم کنیم تا پروژه‌هایی که به خاطر عدم تصمیم‌گیری راکد مانده‌اند، به انجام برسد.