افشانی در شهرداری می ماند

 محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز با یک نطق پیش از دستور و چند تذکر آغاز شد که اولین دستور جلسه هم انتخاب هیئت رئیسه بود و خوشبختانه همدلی‌ اعضای شورا سبب ابقای‌ هیئت رئیسه قبلی شد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در ادامه به بررسی لایحه فرمانداری پرداختیم، گفت: این لایحه مورد پسند‌ اعضای شورا قرار نگرفت و آن‌ها به مخالفت خود اصرار کردند، به همین جهت به فرمانداری برمی‌گردد و احتمالاً بعد از آن نیز به شورای حل اختلاف خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دو موضوع دو فوریتی‌ داشتیم، افزود: هر دو موضوع تصویب شد که یکی لایحه مربوط به شهرداری برای نرخ طرح ترافیک آژانس‌ها و وانت‌ بارها در شهر تهران بود و دیگری هم بحث مربوط به هزینه‌های اربعین بود که یک فوریت لایحه آن هم تصویب شد و جلسه بعدی بقیه دستور جلسات پیگیری خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا انتخاب مجدد شما به این معناست که دیگر شهردار نخواهید شد، گفت: قرار نبود که من شهردار شوم.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر اینکه اگر دوباره انتخاب شهردار مطرح شود، دوباره کاندیدای شهرداری خواهید شد یا خیر؟، گفت: تصمیم ما این است که افشانی به عنوان شهردار تصویب شود و در این سمت باقی بماند.