مدارس کدام شهرها چهارشنبه تعطیل است؟

با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و مشرق اخبار لحظه ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

اخبار اجتماعی- فردا تمام مراکز آموزشی همدان تعطیل شد

به دلیل برودت هوا و لغزندگی فردا معابر تمام مراکز آموزشی استان همدان اعم از مدارس و دانشگاه‌ها به استثناء اینترن‌ها، رزیدنت‌ها، دستیاران پزشکی و مراکز آموزشی و درمانی تعطیل شد.

 بنا به اعلام اداره کل مدیریت بحران استان همدان به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین لغزندگی معابر تمام مراکز آموزشی در سطح استان اعم از مدارس و دانشگاه‌ها به استثناء اینترن‌ها، رزیدنت‌ها، دستیاران پزشکی و مراکز آموزشی و درمانی در روز چهارشنبه مورخ ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین تمام مراکز اداری به استثناء مراکز امدادی و خدماتی در سطح استان فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

مدارس شهرهای اهواز و کارون تعطیل شد

مدارس نوبت صبح و عصر در اهواز و کارون در روز چهارشنبه تعطیل شد.

بنا بر اعلام استانداری خوزستان،با توجه به آبگرفتگی معابر، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر چهارشنبه ۲۷ آذرماه تعطیل اعلام شد. 

همچنین مهدکودک ها پیش دبستانی ها و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این روز تعطیل هستند.

مدارس خوزستان تعطیل نیست

کیامرث حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: فردا (چهارشنبه ۲۷ آذرماه) مدارس خوزستان تعطیل نخواهند بود زیرا تعطیلی‌ها به آموزش آسیب وارد می‌کند.

مدارس برخی مناطق استان کرمان فردا تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان، ماهان، چترود و عنبرآباد در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه ۲۷آذر ماه خبر داد.

امید سلاجقه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان اظهار کرد: مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان، ماهان، چترود، عنبرآباد و جیرفت در تمامی مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه ۲۷ آذر تعطیل است.

وی علت تعطیلی مدارس را شرایط نامساعد جوی و آب گرفتگی معابر عنوان کرد.

سلاجقه گفت: در حال حاضر تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس در سایر مناطق استان کرمان اتخاذ نشده است و در صورت تصمیم گیری در این زمینه، این موضوع از رسانه های رسمی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اطلاع رسانی می شود.

مدارس ابتدایی سروآباد روز چهارشنبه تعطیل است

بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان سروآباد با توجه به شیوع بیماری‌های فصلی در مدارس و غیبت تعداد زیادی از دانش آموزان، با موافقت فرمانداری و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سروآباد وهماهنگی‌های لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، فردا چهارشنبه بیست و هفتم آذر ماه کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر و روستاهای تابعه‌ی شهرستان سروآباد در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل می‌باشد.